Ponad roczny kontrakt na wynajem mebli biurowych i socjalnych między firmą Heineken, a MebloRent dobiegł końca.
Początkiem 2019 roku znany koncern piwowarski zwrócił się do nas z prośbą o wycenę długoterminowego wynajmu wyposażenia biurowego obejmującego min. stoły/biurka, krzesła tapicerowane, krzesła plastikowe, szafy ubraniowe oraz inne meble biurowe i socjalne.
Organizując biuro na prawie 100 osób należy wziąć pod uwagę wiele czynników zabezpieczających podstawowe potrzeby pracowników tak dużej grupy osób, tj. wygodne miejsca do pracy, osobne miejsce do spotkań konferencyjnych, czy swobodny dostęp do przestrzeni socjalnej.
W związku z tym, dostarczyliśmy do biura Heinekena stoły-biurka oraz plastikowe krzesła do jadalni, które zapewniły wygodę i komfort podczas spożywania posiłków, oraz są niezwykle łatwe w utrzymaniu czystości, co nie jest bez znaczenia w miejscu narażonym na zabrudzenia.
Z wykorzystaniem naszych mebli powstało również kilka sal konferencyjnych. W osobnej przestrzeni, przeznaczonej na spotkania w szerszym czy mniejszym gronie. W miejscach gdzie omawiane są strategie i plany biznesowe niezbędne są solidne i wygodne meble. Niezmiernie nam miło, że wybór padł na nasze tapicerowane krzesła MebloRent oraz stoły-biurka ułożone w różnej wielkości i konfiguracji stoły w zależności od wielkości sal konferencyjnych czy osób uczestniczących w spotkaniach.
Zapewnienie komfortu podczas często kilkugodzinnych spotkań jest niezwykle ważne – pozwala uczestnikom skupić się na wyłącznie na temacie spotkania, a nie na dyskomforcie powodowanym wątpliwej jakości meblami.
Oprócz mebli do biura i jadalni, wyposażyliśmy również szatnię, w której pracownicy mogli zostawiać swoje ubrania wierzchnie – w tym celu dostarczyliśmy ponad 30 szaf ubraniowych MR1.
Zachęcamy do składania zapytań ofertowych na długoterminowy wynajmem mebli – oferujemy atrakcyjne ceny, przyjazną obsługę klienta, krótkie terminy realizacji zamówień oraz serwis mebli.