Rekrutacja do Meblorent

Kariera

MebloRent to wiodący dostawca i producent mebli biurowych oraz socjalnych, obsługujący największe inwestycje budowlane w Polsce. Spółka jest częścią szwedzko-polskiej Grupy, która swoim działaniem obejmuje sektor budowlany i przemysłowy na całym świecie.

Szukasz pracy w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjaznej i motywującej atmosfery, a także możliwości rozwoju zawodowego?

 

Poszukujemy pracowników na stanowiska:

Starszy doradca handlowy

CO OFERUJEMY?

  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Umowę o pracę
  • Wsparcie marketingowe i techniczne
  • Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
  • Możliwość awansu

CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
  • Regularny kontakt z klientem
  • Budowanie i rozwijanie współpracy z klientami
  • Rozwój relacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych – obsługa klienta
  • Analiza rynku, opracowywanie planów i strategii biznesowej
  • Development produktu i usług

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, przemysł / budownictwo)
  • Zdolności managerskich, w tym zarządzania zespołem
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Samodzielności, odpowiedzialność i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań
  • Silnej orientacji na cel i wyniki
  • Przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy B, gotowości do częstych podróży służbowych
  • Znajomości j. angielskiego
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Sprzedaży

CO OFERUJEMY?

  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Umowę o pracę
  • Wsparcie marketingowe i techniczne
  • Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
  • Możliwość awansu

CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • administrowanie dokumentacją sprzedażową i logistyczną
  • rozliczanie, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i logistyki
  • kompleksowa obsługa biura oraz klientów firmy
  • systemowa rejestracja obiegu dokumentów oraz ich właściwa archiwizacja
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
  • obsługa korespondencji i centrali telefonicznej

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i życzliwości
  • umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy oraz priorytetyzowania zadań
  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone cele
  • umiejętności myślenia krok do przodu i dynamiki w działaniu
  • znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1
  • znajomości programu Microsoft Office (szczególnie Excel)
Przedstawiciel handlowy / Młodszy przedstawiciel handlowy

Praca hybrydowa na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko - pomorskiego (praca mobilna)

Miejsce pracy: Sokołów k/ Warszawy

Co oferujemy :

  • możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze
  • prywatną opiekę medyczną
  • samochód służbowy
  • kartę Multisport
  • stabline zatrudnienie na umowie o pracę / B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szwedzką kulturę pracy
  • spotkania integracyjne

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,

  • realizacja planów biznesowych

  • regularny kontakt z klientem / wizyty na budowach/ zakładach pracy/ biurach

  • doradztwo i obsługa klientów,

  • budowanie i rozwijanie współpracy z klientami,

  • rozwój relacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych,

  • przygotowywanie ofert handlowych,

  • analiza rynku, opracowywanie planów i strategii biznesowej,

  • analiza i monitorowanie działań konkurencji

  • development produktu i usług.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży usługowo - handlowej, rentalowej, przemysłowej / budowlanej (dotyczy stanowiska Przedstawiciel handlowy)

    • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych,

    •  samodzielności, odpowiedzialność i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań,

    •  silnej orientacji na cel i wyniki,

    •  przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu,

    •  znajomości obsługi pakietu MS Office,

    •  prawo jazdy B i gotowości do częstych podróży służbowych,

    •  znajomości j. angielskiego

Przedstawiciel handlowy

Praca hybrydowa na terenie województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, kujawsko - pomorskiego (praca mobilna)

Miejsce pracy: Gdańsk / Trójmiasto

 

Co oferujemy :

  • możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze
  • prywatną opiekę medyczną
  • samochód slużbowy
  • kartę Multisport
  • stabline zatrudnienie na umowie o pracę / B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szwedzką kulturę pracy
  • spotkania integracyjne

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów

  • realizacja planów biznesowych

  • regularny kontakt z klientem / wizyty na budowach/ zakładach pracy/ biurach

  • doradztwo i obsługa klientów

  • budowanie i rozwijanie współpracy z klientami

  • rozwój relacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych

  • przygotowywanie ofert handlowych

  • analiza rynku, opracowywanie planów i strategii biznesowej

  • analiza i monitorowanie działań konkurencji

  • development produktu i usług

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, rentalowa, przemysł / budownictwo)

  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych

  • samodzielności, odpowiedzialność i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań

  • silnej orientacji na cel i wyniki

  • przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu

  • znajomości obsługi pakietu MS Office

  • prawa jazdy B i gotowości do częstych podróży służbowych

  • znajomości j. angielskiego

Specjalista ds. logistyki

Praca hybrydowa na terenie całej Polski

Miejsce pracy: Sokołów k/ Warszawy

Co oferujemy:

  • możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę / B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szwedzką kulturę pracy
  • spotkania integracyjne

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • realizacja usług transportowych i montażowych dla klientów oraz prowadzenie dokumentacji związanych z obsługą zamówień
  • zarządzanie magazynami na terenie całego kraju
  • planowanie pracy magazynierów oraz kontrola efektywności i wydajności ich pracy
  • optymalizacja procesów i kosztów obsługi transportowej, magazynowej oraz montażowej 
  • rozliczanie podwykonawców i magazynierów z powierzonych zadań
  • współpraca ze stałymi przewoźnikami i podwykonawcami
  • wprowadzanie dokumentów do systemu 
  • kontrola i ewidencja faktur kosztowych
  • współpraca z pozostałymi działami firmy – w szczególności z działem handlowym
  • współpraca z pozostałymi spółkami z Grupy TLC
  • organizowanie pracy zgodnie z przepisami bhp i ppoż

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia na stanowisku logistyka w branży budowlanej, rentalowej lub/i transportowej
  • wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji czasu pracy swojego oraz zespołu
  • wykształcenia min. średniego (mile widziane wyższe kierunkowe: logistyka lub pokrewne)
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • prawa jazdy kat. B

Dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
  • znajomość systemu SAP Business One, Optima
  1.  
Magazynier - Monter

Miejsce pracy: Chrzanów

Co oferujemy:

  • możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze
  • premie uznaniowe
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • kartę MultiSport
  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szwedzką kulturę pracy
  • spotkania integracyjne

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • przyjmowanie produktów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, kontrola nad ich odbiorem technicznym (jakościowym)

  • klasyfikowanie przyjętych produktów  w magazynie, stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych i naprawczych

  • wydawanie materiałów na podstawie dokumentów rozchodowych

  • prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji ruchu i stanów zapasów (ilościowej ewidencji magazynowej)

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych

  • kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym

  • dbałość o prawidłowy załadunek i rozładunek produktów

  • przygotowanie towaru do transportu

  • transport i montaż produktów  spółki na inwestycjach

  • dbałość o prawidłową dokumentację zgodnie z przyjętymi procedurami firmy

  • organizowanie pracy zgodnie z przepisami bhp i przeciwpożarowym

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • umiejętności planowania i organizacji czasu pracy

  • rzetelności, odpowiedzialności i dokładności w wykonywaniu zadań

  • umiejętności przeprowadzenia drobnych napraw mebli i wyposażenia 

  • zaangażowania w wykonywaną pracę

  • umiejętności pracy w zespole

  • czynnego prawa jazdy kat. B

  • uprawnień na wózki widłowe

  1.  

Jeżeli interesuje Cię praca w firmie o pewnej pozycji na rynku, zachęcamy do składania aplikacji na adres: rekrutacja@tlcmanagement.pl

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.meblorent.pl/polityka-prywatnosci, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie, niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku, na potrzeby obecnego jaki przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MebloRent Sp. z o.o. w okresie 1 roku od daty złożenia niniejszego CV.”

Brak kontaktu ze strony MebloRent Sp. z o.o. w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia aplikacji oznaczać będzie, że po etapie selekcji dokumentów nie zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.