Rekrutacja do Meblorent

Kariera

MebloRent to wiodący dostawca i producent mebli biurowych oraz socjalnych, obsługujący największe inwestycje budowlane w Polsce. Spółka jest częścią szwedzko-polskiej Grupy, która swoim działaniem obejmuje sektor budowlany i przemysłowy na całym świecie.

Szukasz pracy w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjaznej i motywującej atmosfery, a także możliwości rozwoju zawodowego?

 

Poszukujemy pracowników na stanowiska:

Starszy doradca handlowy

CO OFERUJEMY?

  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Umowę o pracę
  • Wsparcie marketingowe i techniczne
  • Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
  • Możliwość awansu

CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
  • Regularny kontakt z klientem
  • Budowanie i rozwijanie współpracy z klientami
  • Rozwój relacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych – obsługa klienta
  • Analiza rynku, opracowywanie planów i strategii biznesowej
  • Development produktu i usług

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, przemysł / budownictwo)
  • Zdolności managerskich, w tym zarządzania zespołem
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Samodzielności, odpowiedzialność i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań
  • Silnej orientacji na cel i wyniki
  • Przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy B, gotowości do częstych podróży służbowych
  • Znajomości j. angielskiego
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Sprzedaży

CO OFERUJEMY?

  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Umowę o pracę
  • Wsparcie marketingowe i techniczne
  • Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
  • Możliwość awansu

CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • administrowanie dokumentacją sprzedażową i logistyczną
  • rozliczanie, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i logistyki
  • kompleksowa obsługa biura oraz klientów firmy
  • systemowa rejestracja obiegu dokumentów oraz ich właściwa archiwizacja
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
  • obsługa korespondencji i centrali telefonicznej

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i życzliwości
  • umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy oraz priorytetyzowania zadań
  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone cele
  • umiejętności myślenia krok do przodu i dynamiki w działaniu
  • znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1
  • znajomości programu Microsoft Office (szczególnie Excel)
Przedstawiciel handlowy

Sokołów k/Warszawy / Kraków! Poszukujemy energicznej i samodzielnej osoby ze świadomością biznesową i branżową. Jeżeli chciałbyś / chciałabyś rozwijać swoje kompetencje, a także mieć wpływ na kształtowanie i wizerunek firmy, zgłoś się do nas – chętnie zaprosimy Cię na spotkanie, gdzie szerzej przestawimy naszą ofertę.

Miejsce pracy: Sokołów k/Warszawy / Kraków

 

Co oferujemy :

  • możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze

  • benefity pracownicze (prywatna opieka medyczną, karta MultiSport)

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • system premiowania uzależniony od wyników pracy

 

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprawne zarządzanie portfelem klientów (analiza potrzeb i oczekiwań)
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • regularny kontakt z klientem (wizyty na budowach, przedsiębiorstwach i instytucjach)
  • doradztwo i obsługa klientów na każdym etapie procesu sprzedaży i wynajmu produktów Spółki
  • sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych oraz monitorowanie realizacji zamówień
  • development produktu i usług
  • monitorowanie, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
  • regularne raportowanie swoich działań i efektów pracy
  •  

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, rentalowa, przemysł / budownictwo)

  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych

  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań

  • silnej orientacji na cel i wyniki

  • przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu

  • znajomości obsługi pakietu MS Office

  • prawa jazdy B i gotowości do częstych podróży służbowych

  • znajomości j. angielskiego w stopniu min. komunikatywnym

Jeżeli interesuje Cię praca w firmie o pewnej pozycji na rynku, zachęcamy do składania aplikacji na adres: rekrutacja@tlcmanagement.pl

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.meblorent.pl/polityka-prywatnosci, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie, niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku, na potrzeby obecnego jaki przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MebloRent Sp. z o.o. w okresie 1 roku od daty złożenia niniejszego CV.”

Brak kontaktu ze strony MebloRent Sp. z o.o. w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia aplikacji oznaczać będzie, że po etapie selekcji dokumentów nie zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.