Kariera
MebloRent to wiodący dostawca i producent mebli biurowych oraz socjalnych, obsługujący największe inwestycje budowlane w Polsce. Spółka jest częścią szwedzko-polskiej Grupy, która swoim działaniem obejmuje sektor budowlany i przemysłowy na całym świecie.
Szukasz pracy w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjaznej i motywującej atmosfery, a także możliwości rozwoju zawodowego?
Poszukujemy pracowników na stanowiska:
CO OFERUJEMY?
- Elastyczny czas pracy
- Pakiet szkoleń
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Motywacyjny system wynagradzania
- Umowę o pracę
- Wsparcie marketingowe i techniczne
- Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
- Możliwość awansu
CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- Regularny kontakt z klientem
- Budowanie i rozwijanie współpracy z klientami
- Rozwój relacji biznesowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych – obsługa klienta
- Analiza rynku, opracowywanie planów i strategii biznesowej
- Development produktu i usług
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, przemysł / budownictwo)
- Zdolności managerskich, w tym zarządzania zespołem
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
- Samodzielności, odpowiedzialność i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań
- Silnej orientacji na cel i wyniki
- Przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu
- Znajomości obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy B, gotowości do częstych podróży służbowych
- Znajomości j. angielskiego
CO OFERUJEMY?
- Elastyczny czas pracy
- Pakiet szkoleń
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Motywacyjny system wynagradzania
- Umowę o pracę
- Wsparcie marketingowe i techniczne
- Pracę w międzynarodowej firmie o silnej pozycji w branży
- Możliwość awansu
CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?
- administrowanie dokumentacją sprzedażową i logistyczną
- rozliczanie, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i logistyki
- kompleksowa obsługa biura oraz klientów firmy
- systemowa rejestracja obiegu dokumentów oraz ich właściwa archiwizacja
- przygotowywanie raportów i zestawień
- redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
- obsługa korespondencji i centrali telefonicznej
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i życzliwości
- umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy oraz priorytetyzowania zadań
- samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone cele
- umiejętności myślenia krok do przodu i dynamiki w działaniu
- znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1
- znajomości programu Microsoft Office (szczególnie Excel)
Sokołów k/Warszawy / Kraków! Poszukujemy energicznej i samodzielnej osoby ze świadomością biznesową i branżową. Jeżeli chciałbyś / chciałabyś rozwijać swoje kompetencje, a także mieć wpływ na kształtowanie i wizerunek firmy, zgłoś się do nas – chętnie zaprosimy Cię na spotkanie, gdzie szerzej przestawimy naszą ofertę.
Miejsce pracy: Sokołów k/Warszawy / Kraków
Co oferujemy :
możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze
benefity pracownicze (prywatna opieka medyczną, karta MultiSport)
zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B
atrakcyjne wynagrodzenie
system premiowania uzależniony od wyników pracy
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprawne zarządzanie portfelem klientów (analiza potrzeb i oczekiwań)
- realizacja założonych planów sprzedażowych
- regularny kontakt z klientem (wizyty na budowach, przedsiębiorstwach i instytucjach)
- doradztwo i obsługa klientów na każdym etapie procesu sprzedaży i wynajmu produktów Spółki
- sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych oraz monitorowanie realizacji zamówień
- development produktu i usług
- monitorowanie, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
- regularne raportowanie swoich działań i efektów pracy
Czego od Ciebie oczekujemy:
min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (branża usługowo - handlowa, rentalowa, przemysł / budownictwo)
umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania w realizowaniu powierzonych zadań
silnej orientacji na cel i wyniki
przedsiębiorczości, kreatywności, dynamizmu w działaniu
znajomości obsługi pakietu MS Office
prawa jazdy B i gotowości do częstych podróży służbowych
znajomości j. angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
Jeżeli interesuje Cię praca w firmie o pewnej pozycji na rynku, zachęcamy do składania aplikacji na adres: rekrutacja@tlcmanagement.pl
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.meblorent.pl/polityka-prywatnosci, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie, niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku, na potrzeby obecnego jaki przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MebloRent Sp. z o.o. w okresie 1 roku od daty złożenia niniejszego CV.”
Brak kontaktu ze strony MebloRent Sp. z o.o. w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia aplikacji oznaczać będzie, że po etapie selekcji dokumentów nie zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.