Dlaczego lepiej wynająć niż kupić meble?

Dlaczego lepiej wynająć niż kupić meble?

  • Post Category:Blog

Organizacja biura czy zaplecza socjalnego dla pracowników to jedno z wyzwań, przed którymi staje niemal każdy pracodawca – niezależnie od branży w której działa. Na rynku dostępnych jest wiele firm, które sprzedają lub wynajmują meble biurowe i socjalne. Różnią się one jakością wykorzystanych materiałów, estetyką i dokładnością wykonania oraz, w rezultacie, ceną. Ilość proponowanych rozwiązań jest tak duża, że wybór docelowych mebli do biura z jednej strony nie powinno stanowić większego problemu, z drugiej jednak, stawia pracodawców przed wyborem, który prawdopodobnie będzie wiążący na długie lata.
Dlatego organizując biuro warto sprawdzić również oferty firm wynajmujących meble. Jest to rozwiązanie tymczasowe, które niesie za sobą szereg korzyści na początkowym etapie organizacji biura i jest chętnie wybieranym przez przedsiębiorców rozwiązaniem. Wieloletnie doświadczenie, które pozwoliło nam bardzo dobrze poznać specyfikę rynku oraz potrzeby klientów sprawiło, że proponowane przez MebloRent usługi cieszą się dużym zainteresowaniem.

Kim są klienci wynajmujący meble od MebloRent?

Branża budowlana stanowi zdecydowaną większość naszych klientów. Przy długoterminowych realizacjach, firmy budowlane organizują swoje pomieszczenia biurowe i socjalne w kontenerach, które zlokalizowane są w pobliżu wznoszonych budynków czy prowadzonych robót. Wraz z kontenerami na plac budowy muszą zostać dostarczone meble, które będą stanowić ich wyposażenie. W naszej ofercie znajduje się wszystko, co stanowi niezbędne wyposażenie biura – krzesła, biurka, regały otwarte i zamknięte, kontenery podbiurkowe, czy wyposażenie dodatkowe takie jak klimatyzatory, wieszaki na ubrania czy kosze na śmieci. Oprócz biur, niezwykle ważnymi pomieszczeniami organizowanymi na placu budowy są zaplecza socjalne dla pracowników, takie jak szatnie czy stołówki. Dlatego w naszej ofercie znajdują się również ławki i szafy ubraniowe BHP, czy duże stoły kuchenne i łatwe do utrzymania w czystości krzesła plastikowe.

Nie ograniczamy się jednak jedynie do branży budowlanej. Nasze meble, dzięki wysokiej jakości wykonania i estetyce, zostały również wykorzystane jako stały element wyposażenia biur znanych marek farmaceutycznych, spożywczych, firm związanych z lotnictwem czy księgowością. Zapotrzebowanie na meble tymczasowe pojawia się również podczas organizowania imprez sportowych czy koncertów plenerowych, a nawet na planie filmowym, gdzie asortyment MebloRent wystąpił w roli wyposażenia biura.

Dlaczego lepiej wynająć meble niż je kupić?

Wynajem mebli, nawet krótkoterminowy, niesie za sobą szereg korzyści i udogodnień. Wybierając produkty MebloRent, mają Państwo gwarancję otrzymania atrakcyjnych mebli biurowych z dostawą do drzwi – oferujemy również usługę wniesienia i montażu – oraz odbiór po zakończeniu inwestycji. Wierzymy, że obsługa klienta oparta o politykę wzajemnego zaufania i minimum formalności pozwolą nam wypracować dogodne dla obu stron warunki wynajmu.

NIŻSZE KOSZTY NIŻ W PRZYPADKU ZAKUPU

Jest to jeden z najważniejszych argumentów, które świadczą o przewadze wynajmu nad zakupem, choć zależy to również od okoliczności. Jeśli potrzebujesz urządzić biuro lub pomieszczenia socjalne na zdefiniowany okres czasu, wynajem to zdecydowanie najlepsza dla Ciebie opcja. W zależności od okresu wynajmu, ilości mebli i wyposażenia dodatkowego, oraz innych zmiennych, miesięczny koszt może być zdecydowanie niższy niż zakup mebli ze średniej półki (tanich mebli nie warto kupować z wielu wiadomych powodów). Nie dość, że otrzymasz solidnie wykonany produkt, który spełni Twoje oczekiwania przez cały okres trwania umowy, to nie musisz zastanawiać się co z nimi zrobić, gdy nie będziesz ich już potrzebował.

BRAK POTRZEBY MAGAZYNOWANIA MEBLI

Po zakończonej inwestycji budowlanej lub po zorganizowaniu mebli docelowych do biur i zapleczy socjalnych, może pojawić się kłopot z magazynowaniem. Jednym z rozwiązań jest oczywiście próba odsprzedaży mebli, jednak wszystko zależy od kondycji mebli oraz potrzeb ewentualnego klienta.
Przy opcji wynajmu, nie masz tego zmartwienia – w umowie zawartej między Twoją firmą a MebloRent jest zdefiniowany okres, na który wyposażenie biur zostaje użyczone. Gdy termin dobiega końca, a okazuje się, że w wyniku nieprzewidzianej sytuacji okaże się, że potrzebujesz ich na jeszcze jakiś czas, spiszemy aneks do umowy przedłużający najem na kolejny czasookres – doskonale zdajemy sobie sprawę, że w życiu różnie się układa.

WYNAJMUJĄCY PRZYWIEZIE I ODBIERZE WYNAJĘTE MEBLE

Jest to niewątpliwie ułatwienie szczególnie przy złożonych inwestycjach. Jeśli potrzebujesz mebli, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą – doskonale wiemy, że masz na głowie masę innych obowiązków, dlatego postanowiliśmy maksymalnie ułatwić proces składania zamówień. Minimum formalności i gwarancja szybkiej realizacji zamówienia są możliwe dzięki kilku oddziałom firmy zlokalizowanych w największych miastach Polski. Meble biurowe i socjalne zostaną do Ciebie dostarczone z Katowic, Warszawy, Poznania, Szczecina lub Gdańska – w zależności od tego, która siedziba znajduje się najbliżej miejsca dostawy.

WYPOSAŻENIE BIUR I ZAPLECZY SOCJALNYCH DOSTĘPNE NIEMAL OD RĘKI

Dzięki sześciu oddziałom w całej Polsce, nasze meble będą u Ciebie już w 1-2 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie meble dostarczane są do klienta złożone, gotowe do wstawienia w miejsce docelowe i użycia – wyjątek stanowią stoły/biurka, co nie znaczy, że stanowią one problem dla klienta. Przemyślane rozwiązanie pozwala na szybki i sprawny montaż nóg od blatu – pozwala to nie tylko na ograniczenie zajmowanego miejsca na czas transportu, ale również ułatwia wniesienie blatów do docelowych pomieszczeń.
Dostarczane przez nas meble często są używane, ale zawsze po odbiorze przechodzą niezbędną kontrolę jakości (na życzenie klienta możemy dostarczyć meble fabrycznie nowe). Uszkodzone elementy wymieniane są na nowe – chcemy, żeby oferowane przez nas produkty zawsze stanowiły estetyczne wyposażenie Twojego biura i były wolne od wad. Te najbardziej uszkodzone poddawane są recyklingowi, a na ich miejsce zamawiane nowe. Warto również wspomnieć, że wszystkie krzesła tapicerowane zawsze są prane przed wydaniem do klienta, a w obecnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, wszystkie meble są dodatkowo poddawane dezynfekcji.
Istnieje również możliwość dostarczenia mebli w innej kolorystyce, lub wykonanych z bardziej szlachetnych materiałów – jednak ta oferta dotyczy jedynie opcji sprzedaży, a koszt takiej usługi ustalany jest indywidualnie.

CHCESZ ZATRZYMAĆ WYNAJĘTE MEBLE? MOŻESZ JE KUPIĆ

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wynajęte od MebloRent meble stały się Twoją własnością. Jest to niewątpliwa zaleta wynajmu, ponieważ taka forma pozyskania mebli pozostawia najemcy otwarte drzwi. Taki obrót sprawy zazwyczaj nas nie zaskakuje – meble będące w naszej ofercie wykonane są z najwyższej jakości materiałów.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na meble biurowe i socjalne oraz kontaktu i współpracy.