Nowe warszawskie osiedla powstają z meblami MebloRent wykorzystanymi na zapleczu placu budowy

Nowe warszawskie osiedla powstają z meblami MebloRent wykorzystanymi na zapleczu placu budowy

Od połowy roku firma MebloRent regularnie dostarcza meble biurowe i socjalne na inwestycje prowadzone w Warszawie przez firmę AMConstruction, która z wielkim sukcesem rozbudowuje naszą stolicę. Podjęta współpraca zaowocowała już trzema inwestycjami, na zapleczu których można znaleźć oferowane przez nas produkty.

Inwestycja „Na Bielany”

W połowie kwietnia dostarczyliśmy szereg mebli, które zostały wykorzystane przez AMConstruction w celu zorganizowania zaplecza biurowego na czas wznoszenia dwóch budynków będących częścią wieloetapowej, potężnej inwestycji.

Wśród dostarczonych mebli znalazły się szafy ubraniowe, regały zamknięte, biurka, kontenerki podbiurkowe zamykane na klucz, wieszak na ubrania i krzesła tapicerowane.

Inwestycja „Miasteczko Nova Ochota”

Kolejna inwestycja to Misteczko Nova Ochota gdzie biuro budowy firmy AMConstruction zorganizowało wykorzystując meble biurowe i meble socjalne MebloRent. Firma przewiduje wielomiesięczne prace nad nowym osiedlem w północnej części Warszawy.

Na miejsce dostarczyliśmy kilka kompletnych zestawów biurowych, w których skład wchodzą: biurko, kontenerek podbiurkowy, regał biurowy otwarty i krzesło obrotowe, oraz kosze i wieszaki na ubrania.

Inwestycja „Aurora”

Jest to najnowsza z podjętych przez AMConstructions inwestycji, na którą dostarczyliśmy nasze meble biurowe i socjalne. Firma podpisała przetarg na realizację I etapu budowy kolejnego warszawskiego osiedla zlokalizowanego w rejonie ulic Jutrzenki, Szybkiej i Popularnej w Warszawie.

„Aurora” to potężne przedsięwzięcie, które wymaga konkretnego zaplecza biurowo-socjalnego. Dostarczone przez nas meble z powodzeniem posłużą przez cały czas trwania robót budowlanych. Wśród dostarczonych mebli znalazły się:

Biurka MR, które wyróżniają się stabilnością, wytrzymałością

Stoły/ biurka, czyli uniwersalny mebel, który z powodzeniem może być wykorzystany min. do stworzenia kilkunastoosobowego, kilkudziesięcioosobowego stołu konferencyjnego

Krzesła obrotowe i tapicerowane – do pomieszczeń biurowych i sal konferencyjnych

Kontenerki podbiurkowe oraz regały biurowe otwarte do przechowywania dokumentacji

Szafy ubraniowe

– Dodatkowe akcesoria jak wieszaki czy kosze na śmieci

Cieszymy się, że oferowane przez nas rozwiązania do biur i zapleczy socjalnych coraz częściej znajdują swoich stałych odbiorców – niewątpliwie jest to zasługa wysokiej jakości produktów i obsługi klienta, oraz przejrzystych i atrakcyjnych warunków współpracy.

GALERIA: